Snön!
Skriven: 2009-02-22 kl: 18:04:33

Nu har den minsann kommit hit också, jävligt oväntat. :P Men lika glad för det är jag, för det är ju jag som är den där räven. Som Jennie alltid brukar säga! :)
Vi tog tillfället i akt och tog med kameran när vi rastade Bella! Så här är lite dagsfärska bilder att njuta av. ;P



Visst ser det väl för jäkla mysigt ut i snön. Bella stormtrivdes såklart. Sprang som en liet dåre och åt snö. Haha.
Dessutom, som ni ser. Jag har lagt mycket eftertanke bakom dagens outfit. Jag vill särskilt slå ett slag för mina rutiga (NYTVÄTTADE!) pyjamasbyxor som jag fått av stilikonen Pöbin, i julklapp. :) Lägg även märke till min synnerligen roade min på bilden med mig och Micke. Undrar vad jag är så besynnerligt nöjd över. Haha. :)
Jag längtar efter er och kommer snart ner! <3

Bella och Micke hälsar.
Puss puss och kram kram på er i yrsnön!
Kommentarer
Postat av: Anonym

jo, så kan det vara. Men det löser sig nog tillslut.. Men vissa månader känns allt lite jobbigare än vad det borde.. Kram

2009-02-25 @ 20:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0