Men!
Skriven: 2009-03-26 kl: 11:57:55

Just nu är det rätt mycket som är trist och jobbigt och tråkigt, dessvärre. Men som vi kom fram till, jag och Jennie, när vi pratades häromdagen. Det kommer ju inte bli bättre för att man går runt och tycker att allt är himla orättvist. Jag är inte mycket för självömkan överlag faktiskt. Men ibland tycker jag nog lite synd om mig själv. MEN! Det ska jag lägga av med nu. Ta mig i kragen och gör det bästa av det som finns att tillgå. Fast att det ibland känns som om man stångar mot en vägg.
Men som sagt, saker och ting löser sig inte av sig självt bara för att man tycker att det är orättvist. Saker och ting löser sig om man ser till att lösa dem. Så så är det.

Men jag har ju min skatt här. Micke, jag vet inte vad jag skulle gjort utan honom. Min fina underbara Micke. Ah. Jag fick en sån plötslig känsla av kärlek. Nah, han är bäst. <3

Bella har blivit bra i tassen nu också. Fast, istället så har hon fått svamp mellan tårna! :( Det är inte skoj, det klias ju, hela tiden. Men hon är allt busig och glad ändå. :) Haha, men just nu ligger hon som en liten säck potatis här i soffan och sover. Hon är inte en morgonperson direkt. ;) Kvällarna dock.

Nu ska jag plugga, igen. Det kommer dessvärre inte heller sköta sig själv. Haha.

Pusspuss, och Bella hälsar också!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0