Besök!
Skriven: 2009-05-27 kl: 14:02:52

Idag kommer min kära lilla apa Jennie hit och hälsar på. Det är såklart jättetrevligt. <3
Men det är väl inte en nöjesresa direkt, eftersom jag och Jennie ska skriva klart c-uppsatsen som ska in den 5:e. :) Men på fredag så har jag bytt bort min kväll till en morgon på jobbet, så vi ska nog kunna få till en liten after-school ändå trots allt. Man kan inte bara ha nytta utan nöje. :P Så det blir massa nytta och lite nöje också. Välförtjänt såklart :D

Har köpt ett nytt te också, som smakar helt underbart. Champange och fläder-lös-te. :P Kanske inte låter så lockande, men det både luktar och smakar bubbelgum! <3 Det är awsome. Så det blir mitt första te-tips. Ett te som är direkt no-no är Kobbs lingonlängtan. Kobbs gör underbara teer, men detta är verkligen inte ett av dem. Så, champange-fläder får tummen upp, men Kobbs lingonlängtan får tummen ner. :)

Ville passa på och hoppas att Alex får en skön vecka med Jalle! Jag är så glad att ni också ska bo i Kungälv. Snart är vi samlade allihopa igen! Så, en speciell kram till Alex och Jalle. :P

Glöm inte att betala era räkningar, och glöm inte mors dag på söndag!

Puss på er.
Bella hälsar som vanligt! Haha.
Kommentarer
Postat av: alexandra

Åååh tack!

Nej jag tänkte betala mina räkningar idag, men det visade sig blivit något fel med lönen så jag får den inte förrän på måndag :( Men jag får 15K så jag känner att det är värt väntan haha ;D (skryta lite om att man är rik en månad)



Ja snart är vi samlade och kan hitta på massa skoj tillsammans allihopa. Och du vet att du alltid får komma och bo hos mig innan ni hittat lägenhet trots att det är bekvämt att bo hos föräldrarna iofs :)



Puss och kram gumman!

2009-05-27 @ 15:10:28
URL: http://jalusi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0