Hejsan hoppsan!
Skriven: 2009-05-13 kl: 15:30:40

Ja, harregud. Nu var det ett tag sen jag skrev, I know. Men jag har fyllt mitt lilla hufvud med kunskap det senaste och hoppas på att snart vara klar med c-uppsatsen. Blir inlämning den 5/6 och sen kommer opponeringen. Det ska bli skoj, och ändå pirrigt, med tanke på att vi har fått rätt till ganska mycket av det vi skrev från början. Hoppas vid gudarna att det blir rätt nu. Jag dör av längtan efter att få jobba. Göra något praktiskt, och sen kunna lämna jobbet på jobbet när man går hem för dagen. När man pluggar är man aldrig ledig. Även om man vissa perioder itne har något att göra, så oroar man sig konstat för nästa moment. Det är galet energikrävande och jag känner att jag är helt dränerad på ork för skolan nu. Så nej, jobb och lägenhet i Kungälv. Det skulle vara heeeelt underbart. Och eftersom jag redan har jobb så är det ju bara lägenheten och flytten med karl och hund kvar.. Sen är universum fulländat.

Annars är allt bra, lugnt och skönt så. Allt är bra hemma, städat och fint och det har varit skönt att hälsa på mor och far samt lillebror. :) Bella var såklart glad att vara i Göteborg. Hon blir hemskt bortskämd när vi är nere och det gillar hon.
För övrigt löper hon nu och är således sjukt jobbig. :/ Hon lyssnar inte när man är ute eftersom hon luktar efter pojkar hela tiden. Usch. Men det blir inga romanser för hennes del. Med höftledsfel så blir det svårt att ta kull på henne utan att hon far illa. Så inge fler valpar för den unga (medelålders nu? haha) damen. :) Även om det skulle vara sjukt mysigt med en till liten kulting här hemma.

Nej, skulle bara uppdatera lite, nu ska jag dyka ner med näsan i böckerna igen. Jag börjar se ljuset i änden av tunneln nu och det känns braaa. :)

Kramkram och Bella hälsar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0